Loading...

Predavanje “Rodni stereotipi” i dvodnevna radionica “Umjetnost i internet publika”

M:Tel Digital Factory

Nada Drobnjak  - Rodni stereotipi, predavanje (23. novembar u 19:30h)

O predavanju Umjetnost je oduvek kršila tabue i pomjerala granice, pa kao takva ne smije reprodukovati rodne uloge. Problematizovaćemo rodne stereotipe i stereotipne predstave o ženama kao “slabijem, ljepšem polu”.

Nada Drobnjak je rođena 1963. Završila je Građevinski fakultet i radila kao profesorica u Srednjoj građevinskoj školi u Podgorici. U Skupštini Crne Gore je bila poslanica 2001-2002. godine kada je inicirala osnivanje skupštinskog Odbora za ravnopravnost polova i bila imenovana za prvu predsjednicu Odbora. Bila je odbornica u Skupštini Opštine Podgorica u periodu 2002-2006. Šefica Kancelarije za rodnu ravnopravnost u Vladi Crne Gore bila je od aprila 2003.  do maja 2009.  kada je izabrana u Skupštinu Crne Gore, te imenovana za predsjednicu Odbora za rodnu ravnopravnost i članicu Odbora za međunarodne odnose i evropske integracije. Od 1.juna 2010. je članica Parlamentarnog odbora za stabilizaciju i pridruživanje Skupštine Crne Gore i Evropskog parlamenta. U periodu 2007-2008. bila je članica Socijalno ekonomskog savjeta Crne Gore. Bila je predstavnica Crne Gore u Nadzornom odboru za ravnopravnost muškaraca i žena Savjeta Evrope (CDEG). Bila je članica STAR mreže svetskog učenja i članica Savjeta Gradskog pozorišta u Podgorici. Završila je obuku u Školi demokratskog razvoja u Poljskoj i kurs za ORT/USAID članove borda direktora NVO-a.

Dobitnica je nagrade Uvažena ambasadorka životne sredine regionalnog projekta  Bells koalicije.
Članica je Regionalne mreže žena za mir, bezbjednost i pravdu Jugoistočne Evrope.                             Učesnica je velikog broja konferencija, seminara i okruglih stolova iz oblasti ljudskih prava i rodne ravnopravnosti.

 

RADIONICA Umjetnost i internet publika, alati i tehnike prezentacije

 

I DIO (24.novembar u 18h)

Pisanje umetničke izjave  (Artist Statement)

Radionica je zamišljena tako da sve učesnice do kraja sesije imaju skicirane svoje umjetničke izjave. Radionica je namijenjena onima koji do sada nisu pisali svoj Artist Statement, ali i onima koji žele da unaprede svoju izjavu ili napišu statement za izložbe i projekte koje pripremaju.

Artist Statement je kratak opis umjetničkog rada i služi da publika bolje razumije kontekst rada umjetnika. Umjetničke izjave se koriste pri konkurisanju za projekte, obavještavanju medija i na prezentacijama umjetika.

Voditeljka radionice Vesna Opavsky će polaznice sprovesti kroz dvadesetak inspirativnih pitanja i odvojiti vrijeme za bilježenje odgovora na svako od njih. Pored toga, radionica će pružiti praktične savjete u vezi sa oblikovanjem teksta i njegovom promocijom na digitalnim kanalima.

 

II DIO (25.novembar u 18h)

Promocija izložbe putem digitalnih kanala

Upoznajte tehnike promovisanja izložbe i kulturnih događaja u virtuelnom prostoru. Strateškim pristupom izvještavanju na digitalnim kanalima, vidljivost događaja se uvećava i za nekoliko stotina puta.

Ovo interaktivno predavanje je zamišljeno kao prezentovanje koraka promocije na vrlo praktičan način, prateći sve trendove i mogućnosti digitalnih platformi poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a...

Nakon upoznavanja sa svim aktivnostima ovakvih promotivnih kampanja, sve polaznice će dobiti check listu koraka podijeljenih u pet faza – priprema materijala, period prije izložbe, period za vrijeme izložbe, period nakon izložbe, zaključivanje kampanje i arhiviranje materijala.

Autorka i voditeljka radionice - dr um. Vesna Opavsky
Trajanje  2 sata

dr um. Vesna Opavsky je umjetnica i konsultantkinja za digitalne komunikacije. Rođena je u Beogradu 1976. i doktorirala je (2015) na grafičkom odsjeku Fakulteta likovnih umjetnosti u Beogradu. Predstavila se na 11 samostalnih i preko 100 grupnih izložbi širom Evrope. Dobitnica je četiri nagrade za svoje radove.

Sa druge strane, kao konsultant za digitalne komunikacije sarađuje sa kompanijama i organizacijama na izgradnji njihovih internet kanala komunikacija, digitalne reputacije, odnosa sa medijima i javnošću, strukturiranju njihovih veb prezentacija, izradama komunikacijskih strategija, internet promocijama, kampanjama i brendiranju. Kao menadžer digitalnih komunikacija Medija centra Beograd, radila je 10 godina. Sarađivala je sa preko stotinu klijenata iz nevladinog, vladinog, medijskog i biznis sektora. Sertifikovani je medijski trener (Nezavisno udruženje novinara Srbije, 2012. godine)
Predaje digitalne komunikacije i digitalni marketing na Univerzitetu Donja Gorica u Podgorici.Član je MENSE, ULUS (Udruženje likovnih umjetnika Srbije) i NUNS (Nezavisno udruženje novinara Srbije).
Živi i radi u Srbiji i Belgiji.

{{komentar.osoba}} :

{{komentar.tekst}}